معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد، تا اینجای کار به متقاضیان مسکن ملی قول داده شده که به ازای هر متقاضی، 100 میلیون تومان تسهیلات تخصیص داده شود البته ما به دنبال این هستیم که مبلغ تسهیلات به 150 میلیون تومان برسد.
عملیات بازارگردانی دو شرکت سنگ آهن گهرزمین و گروه فن آوا، فردا(دوشنبه) در فرابورس ایران آغاز می‌شود.
در ادامه بررسی و جمع بندی رابطه مالی دولت و نفت در کمیسیون تلفیق، شرکت ملی نفت مکلف شد، اطلاعات هزینه ای، بدهی ها و نوسازی خود را به صورت دقیق ارائه کند تا سهم این شرکت از نفت مشخص شود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 جزئیات مصوبه این کمیسیون برای واگذاری سهام عدالت به 7 میلیون نفر را تشریح کرد.
وزیر نیرو گفت: میزان طلب شرکت توانیر ایران از صادرات برق به کشور عراق به اندازه دوماه باقی مانده و بقیه به روش‌های مختلف وصول شده است.
بانک مرکزی با فروش بخشی از سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال به شرکت حامی کیان‌سازه مخالفت و مراتب عدم تائید خود را به بانک آینده ابلاغ کرد.
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: امسال شاهد رشد 4.5 درصدی مصرف انرژی در کشور هستیم که البته علت این افزایش تنها شیوع بیماری کرونا نیست و افزایش مصرف برق صنایع بزرگ و افزایش تعداد مشترکان خانگی هم علت این مساله است.
به گفته یک کارشناس حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات، در یک گوشی 4 میلیون تومانی، حاشیه سود 10 درصدی 400 هزار تومان و در یک گوشی 40 میلیون تومان، حاشیه سود 4 میلیون تومان است و پیش از اجرای رجیستری، قاچاقچیان این حاشیه سود را به‌صورت غیرشفاف دریافت می‌کردند.
عرضه اولیه سهام شرکت «سپیدار سیستم آسیا» به نماد «سپیدار» فردا چهارشنبه (17 دی ماه) در فرابورس انجام می‌شود.