اعضای مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) با پیوستن موزامبیک به 18 کشور رسید.
بررسی‌ها پس از پایان مهلت تعیین شده برای ساماندهی کارتخوان‌ها در سازمان امور مالیاتی حاکی از آن است که بیش از 4 میلیون و 700 هزار دستگاه کارتخوان به پرونده مالیاتی متصل و بیش از 3 میلیون دستگاه کارتخوان غیرفعال شده‌اند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در جریان سفر به دوحه قطر که به همراه رئیس‌جمهور انجام شد، امروز با وزیر صنعت و تجارت قطر در دوحه دیدار و ملاقات کرد.
توسط علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیروی ایران و رئیس ایرانی کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر، سندهایی در خصوص اتصال شبکه‌های برق دو کشور و همکاری در حوزه‌های استاندارد، ورزش و جوانان، مناطق آزاد، آموزش عالی و فرهنگی و هنری به امضا رسید.
اعضای مجمع کشورهای صادرکننده گاز (GECF) با پیوستن موزامبیک به 18 کشور رسید.
رشد تولید ناخالص داخلی نروژ در سال 2021 قوی‌ترین رشد در 14 سال گذشته را نشان داد زیرا داده‌های آمار نروژ نشان داده است که اقتصاد نروژ در سال گذشته 4.2 درصد رشد کرد که سریع‌ترین سرعت از سال 2007 تاکنون را داشته است.
البرز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج - چالوس و بالعکس و آزادراه تهران - شمال که به علت بارش برف و احتمال ریزش بهمن مسدود شده بود بازگشایی شد.
در شرایطی که وزیر راه و شهرسازی از مذاکره برای توافق دو جانبه ایران و قطر در حوزه‌های دریایی، ترانزیتی و هوایی خبر داد، باید دید که این توافقات در سفر پیش‌روی رییس‌جمهوری به این کشور همسایه امضاء خواهد شد و از حالت مطالعاتی به مرحله اجرایی می‌رسد؟
اقداماتی که پیش از این فدرال رزرو برای مدیریت تورم ارائه کرده است، منجر به تاثیر منفی در بیت کوین شده است زیرا ارزش دارایی‌های خطرناک که یادآور بیت کوین است، پس از تعدیل‌های مالی به طور قابل توجهی کاهش یافته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سیزدهم به هیچ وجه به دنبال اعمال محدودیت و مسدود کردن اینترنت و اجرای طرح هایی نیست که در فضای مجازی می‌گویند.