بوشهر- معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: براساس پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده، پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از 10 اسفند ماه آغاز می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای میزان مالیات واحدهای تولیدی را از 25 درصد به 20 درصد کاهش دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مالیات خودروهای لوکس را در سال آینده تعیین کردند.
نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای امروز مجلس ابقاء معافیت مالیاتی فعالیت های هنری را ابقاء کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیر و قانون‌گذار درباره طرح صیانت است و باید تکلیف خودش را روشن کند، گفت: مردم حق دارند نگران باشند و نمایندگان ما در اغلب جلساتی که تشکیل شده، حضور فعال داشتند که این قانون‌گذاری به نفع مردم باشد.
یک عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی با انتقاد از حاشیه سازی ایجاد شده علیه مجلس تاکید کرد: تصویب کلیات طرح صیانت تازه آغاز بررسی جزییات آن در کمیسیون با بهره گیری از نظرات کارشناسان و فعالان این حوزه خواهد بود.
رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در نامه‌ای به وزیر ارتباطات ضمن انتقاد از کاهش سرعت اینترنت، سوالاتی مطرح کرده و از وزیر ارتباطات درخواست کرد تا در اسرع وقت به این سوالات پاسخ دهد
معاون رگولاتوری گفت: علت اصلی شرایط موجود در حوزه کیفیت اینترنت، عدم توسعه شبکه اپراتورها متناسب با افزایش مصرف کاربران است.
میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه 3 اسفند 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 642 هزار و 631 تومان رسید.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آماده باش راهداران در سراسر کشور برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: به مردم توصیه می کنیم قبل از انجام سفر از وضعیت جاده ها اطلاع کافی داشته باشند و ملزومات سفرهای زمستانی را به همراه داشته باشند.