گروه خودروسازی سایپا، در راستای اجرای فروش‌های هفتگی، این هفته پنج محصول خود را به صورت فروش فوق‌العاده عرضه کرده است. متقاضیان از ساعت ٨ صبح امروز (پنجشنبه) تا ٨ صبح روز یکشنبه (٨ اسفند ماه) برای ثبت درخواست خود فرصت دارند.
قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود از ماه جولای رسیده است و تحلیلگران به دنبال این پاسخ هستند که آیا سقوط دوباره خواهد داشت؟ زیرا این رمزارز موقعیت‌های زیادی را از دست داده است اما بسیاری از آنان معتقدند که ارز دیجیتال بهبود خواهد یافت.
رئیس سازمان هواپیمایی اعلام کرد به دلیل اینکه مسیر پروازی تهران-مسکو از سوی روسها "پرواز ممنوع" اعلام شده، پرواز امروز شرکت هواپیمایی ماهان با تأخیر انجام شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تایید نظر کارشناسی معاونت قوانین مجلس مبنی بر ابطال رأی‌گیری کمیسیون مشترک درباره طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی را تایید کرد.
در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین، در حالیکه قیمت نفت برای اولین بار از سال 2014 به بعد به بالای 100 دلار در هر بشکه رسیده است، بازارهای سهام با سقوط یکپارچه مواجه شدند و ارزش روبل روسیه نیز با کاهش روبرو شده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال که دیروز به 99 دلار و 50 سنت رسیده بود، امروز با 30 سنت معادل 0.3 درصد افزایش به 97 دلار و 14 سنت رسید.
یک کارشناس اقتصادی معتقد است که قیمت دلار تحت تاثیر اخبار مثبت از مذاکرات وین تا 24 هزار تومان با کاهش مواجه خواهد شد و بعید است که به کمتر از این رقم برسد.
نمایندگان مجلس در مصوبه ای عوارض برق مصرفی در سال 1401 را 10 درصد تعیین کردند.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 194هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید11 میلیون و870 هزار تومان است.
قیمت نفت تمامی اعضای اوپک امروز با افزایش محسوسی روبرو بوده است به طوری که نفت خام سبک ایران از مرز 92 دلار گذشته است.