وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ذرت‌های آلوده دپو شده در بندر امام خمینی (ره) باید تا پایان اسفند ماه سال جاری تعیین تکلیف و در غیر این صورت تا فروردین ماه سال آینده معدوم شوند.
نتایج بررسی نمونه‌های دوغ سنتی نشان داد که تقریباً 90 درصد از نمونه‌ها، بر اساس دستورالعمل‌های سازمان استاندارد، رد می‌شوند. اصلی‌ترین مشکل دوغ‌های سنتی، آلودگی به کپک و مخمر است. مصرف این نوع دوغ نگرانی عمده‌ای برای سلامت عمومی ایجاد نمی‌کند، ولی باید نظارت بیشتری بر مراکز تولید انجام شود.
قیمت طلا نیز مانند نفت و دلار در بازار جهانی به دلیل حمله روسیه به اوکراین افزایش یافت.
میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه 5 اسفند 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 834 هزار و 705 تومان رسید.
افزایش مالیات سیگار این روزها سروصدای زیادی به پا کرده و مافیای دخانیات این بار به بهانه مبارزه با قاچاق سر و صدای زیادی به راه انداخته اند.
گروه خودروسازی سایپا، در راستای اجرای فروش‌های هفتگی، این هفته پنج محصول خود را به صورت فروش فوق‌العاده عرضه کرده است. متقاضیان از ساعت ٨ صبح امروز (پنجشنبه) تا ٨ صبح روز یکشنبه (٨ اسفند ماه) برای ثبت درخواست خود فرصت دارند.
قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود از ماه جولای رسیده است و تحلیلگران به دنبال این پاسخ هستند که آیا سقوط دوباره خواهد داشت؟ زیرا این رمزارز موقعیت‌های زیادی را از دست داده است اما بسیاری از آنان معتقدند که ارز دیجیتال بهبود خواهد یافت.
رئیس سازمان هواپیمایی اعلام کرد به دلیل اینکه مسیر پروازی تهران-مسکو از سوی روسها "پرواز ممنوع" اعلام شده، پرواز امروز شرکت هواپیمایی ماهان با تأخیر انجام شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تایید نظر کارشناسی معاونت قوانین مجلس مبنی بر ابطال رأی‌گیری کمیسیون مشترک درباره طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی را تایید کرد.
در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین، در حالیکه قیمت نفت برای اولین بار از سال 2014 به بعد به بالای 100 دلار در هر بشکه رسیده است، بازارهای سهام با سقوط یکپارچه مواجه شدند و ارزش روبل روسیه نیز با کاهش روبرو شده است.