پویان دارابی بیان کرد: بسیاری از سهم‌ها هنوز تاثیر رشد نرخ ارز را به خود ندیدند و جای صعود دارند، بنابراین بازارسرمایه کماکان بازار جذابی برای سرمایه گذاری است.
قیمت نفت برنت هفته جاری که ابرهای تیره دورنمای تقاضا و عرضه را در بحبوحه افزایش موارد جدید ابتلا به کووید 19 در اروپا و آمریکا پوشاندند، به پایین 40 دلار در هر بشکه سقوط کرد.
کشاورزان از ارائه کشاورز کارت برای خرید نهاده و کود استقبال چندانی نکرده و می گویند که این کار تحمیل گروانفروشی به تولیدکننده بدون کاهش هزینه‌های تولید است.
سهام وال‌استریت در معاملات دیشب بازار سهام آمریکا در حالی جهش کرد که سرمایه‌گذاران امیدوارند یک برنده قطعی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشخص شود.
یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه مقایسه رشد قیمت خانه با نرخ ارز طی سه سال گذشته نشان می دهد که ارزش دلاری مسکن کاهش یافته است گفت: با این حال ارزش اسمی ملک 5.5 برابر شده و در صورت کاهش نرخ ارز می توان به ثبات بازار مسکن امیدوار بود.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید، در ماه‌های ابتدایی شروع تحریم‌های جدید، بخش زیادی از منابع ارزی کشور حیف و میل شدند.
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت جذب سرمایه گذاری خارجی از سوی کشورهای مختلف جهان در ایام شیوع کرونا پرداخته که نشان می‌دهد این ویروس در حوزه سرمایه گذاری خارجی نیز اثرات منفی جدی گذاشته است.
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: برای این که مشکل چندگانه‌ قیمت مرغ در فروشگاه‌ها ظرف 10 تا 15 روز آینده حل شود پیشنهاد می‌کنیم واحد‌های مرغداری که در 15 روز آخر دوره پرورش مرغ قرار دارند در اولویت دریافت نهاده‌ها قرار گیرند.
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (دوشنبه، 12 آبان‌ماه) 35 دلار و 89 سنت ثبت شد.
با کاهش تقاضای نفت تحت تاثیر پاندمی کرونا، سود خالص آرامکوی سعودی 44.6 درصد در سه ماهه سوم سقوط کرد.