وزیر نیرو گفت: اتفاق خوبی که در جهت استفاده از پساب فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز افتاده، مانند ساختن یک سد مجازی است.
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ١٢ شهریور به ١١میلیون و 300 هزار تومان رسید.
مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد، وبینار نخستین رویداد از سلسله رویدادهای 3S یا (Smart،Steel manufacturing ، Startup event) را 23 مهر ماه امسال از ساعت 9 الی 13 برگزار می‌کند.
عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام با اشاره به افزایش پروازهای مستقیم به اروپا از انجام اولین پرواز تهران-مادربد خبر داد.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن نیمی از شعب بانک‌های ایرانی در خارج از کشور، سپری مقابل تحریم‌ها بوده تا امور بانکی انجام شود.
در پنج ماهه اول امسال در خصوص تنظیم بازار کالای مرغ و تخم مرغ اعلام شد که بر این اساس تعداد بازرسی های انجام شده در این مدت در مجموع، 77 هزار و 439 مورد بوده است.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، در گزارشی با نام «نگاهی به تولید مرغ و محصولات جانبی» مطالب جالبی دربارۀ افزایش مصرف مرغ در جوامع مختلف ارائه می‌کند.
وزیر نیرو گفت: اتفاق خوبی که در جهت استفاده از پساب فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز افتاده، مانند ساختن یک سد مجازی است.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت نیرو و شهرداری تهران امضا شد که بر اساس آن از این پس فضای سبز پایتخت از این پس با پسآب تصفیه شده در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب این شهر آبیاری خواهد شد.