مصرف نفت هند در سال 2020 به دلیل همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کارها و کارخانه ها که به تقاضا برای نفت آسیب دید، برای نخستین بار در 21 سال گذشته کاهش یافت.
سرمایه گذاران فلزات ارزشمند روز جمعه از سقوط چهار درصدی قیمت طلا و ریزش 10 درصدی قیمت نقره ناامید شدند.
برای نخستین بار از سال 2018 نرخ بیکاری سوییس به 3.5 درصد رسید.
قرار است نسخه بهینه سازی شده شاسی بلند محبوب بنتلی بنتگایا به صورت هیبریدی در بازار عرضه شود.
انتظار می رود روند صعودی سهام تسلا کماکان ادامه داشته باشد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: استقلال این بانک، پیش شرط مهار تورم است.
با وجود اینکه واتس‌اپ اعلام کرده قصد دارد اطلاعات کاربرانش را با مجموعه فیس‌بوک به اشتراک بگذارد، برخی کارشناسان فناوری اطلاعات معتقدند از آنجایی که بسیاری از کاربران در ایران به حساسیت داده‌هایشان واقف نیستند و تلگرام به‌عنوان اپلیکیشن جایگزین هم در کشور فیلتر است، احتمالا تغییری در استفاده از پیام‌رسان‌ها در ایران رخ نمی‌دهد.
دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل خودروساز بزرگ کشور، تداوم شرایط فعلی (عدم اصلاح قیمت‌ها در قراداد قطعه‌سازان، عدم تامین نقدینگی مورد نیاز قطعه‌سازان و مطالبات معوق آن‌ها از خودروسازان) را عاملی برای توقف ادامه روند تامین قطعه دانست.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند افزایش قیمت غیرقانونی بلیت پروازها تاکید کرد که ما از وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری انتظار داریم به قول هایی که در خصوص قیمت بلیت هواپیما داده اند عمل کرده و جلوی افزایش غیر قانونی قیمت ها را بگیرند.