پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، برخی نمایندگان مجلس طرح‌هایی برای اصلاح قیمت بنزین مطرح کردند که بحث‌ها درباره آن ادامه داشته و گمانه‌زنی برای احتمال تغییر قیمت بنزین و تک نرخی شدن آن برای سال آینده ادامه دارد.
دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت ساعت 24 روز 10 دی ماه به حساب سرپرست خانوار واریز شد.
تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ دوم سال جاری ارسال شده، بیش از 43 میلیارد در همراه اول، پنج میلیارد در ایرانسل و 158 میلیون در رایتل را شامل می‌شود.
قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 853 تومان، طلای 18عیار هم 469 هزار تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به حدود 13هزار و 100 تومان رسیده است.
تنها در عرض یک ماه قیمت خانه در منطقه یک، هشت میلیون تومان معادل 34 درصد گران شد که تاثیر قابل توجهی بر معدل کل بازار مسکن در پایتخت ایجاد کرد؛ این در حالی است که در سایر مناطق، نوسانات قیمت طبیعی بود.
با پایین آمدن حجم معاملات، ارزش دلار اندکی افت کرد.
جاده چالوس؛ این جاده زیبا و نوستالژیک ایران برای خیلی از مسافران حکم زهری شیرین را دارد. یکی از پرترددترین جاده‌های کشور که با وجود زیبایی و خاطره‌انگیزی‌اش، خیلی وقت‌ها بزرگترین مانع برای رسیدن مسافران به مقصد محسوب می‌شود! جاده‌ای که در زمان‌ پیک سفر قفل می‌شود و در سایر اوقات هم به‌خاطر ساختار کوهستانی و پر پیچ و خمش، تصادف‌ها و تلفات زیادی را به چشم دیده است.
149 میلیون دلار وام بانک جهانی می‌توانست شبکه آب ‌و فاضلاب اهواز را دگرگون کند اما چنین نشد. حالا که صحبت از گم ‌شدن وام بانک جهانی می‌شود، سه سال فرصت تنفس این وام هم به پایان رسیده و احتمالا دولت در حال بازپرداخت قسط‌های وامی است که جز به ابهام و اما و اگر از آن صحبت نمی‌شود.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی سازمان امور مالیاتی میزان مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده سیگارهای داخلی و خارجی و همچنین انواع توتون و تنباکو را اعلام کرد. بر این اساس، برای سیگارهای وارداتی 92 درصد، سیگارهای تولید داخل 27 درصد، سیگارهای تولید مشترک 37 درصد و برای سیگارهای تولید داخل با نشان بین‌المللی 42 درصد انواع مالیات و عوارض لحاظ می‌شود که در اختیار وزارت بهداشت و ورزش قرار خواهد گرفت.