تقاضای غیرمنتظره روسیه برای معاف‌کردن تجارت اقتصادی با ایران از تحریم‌هایی که به‌خاطر حمله به اوکراین بر آن اعمال شده است مذاکرات اتمی ایران در وین را با چالش مواجه کرده است.
کارشناس اقتصاد مسکن با اشاره به این‌که سازندگان و سرمایه‌گذاران بخش مسکن در بلاتکلیفی به سر می‌برند، گفت: این بلاتکلیفی از نوع مدیریت وزارت راه در دولت گذشته نشأت می‌گیرد.
پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در صورت عدم وجود تقاضا، به مدت 30 روز ادامه خواهد داشت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد تعیین حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده گفت:‌ جلسات شورای عالی کار در حال بررسی است و ظرف روزهای آینده تصمیم‌گیری نهایی انجام و حداقل مزد اعلام می‌شود.
شرایط پذیره نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سفارش‌گیری از ساعت 9:30 تا 11:30 به روش ثبت سفارش اعلام شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سهم قیر رایگان وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی جهت اجرای پروژه های عمرانی در سال آتی را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای امروز سازوکار حذف ارز ترجیحی واردات کالاهای اساسی را مشخص کردند.
سرانجام پس از سال‌ها انتظار پای دو تیم استقلال و پرسپولیس به تالار شیشه‌ای باز شد تا فرایند واگذاری سهام این دو باشگاه به مردم آغاز شود، اما در فرایند خرید سهام دو باشگاه چند نکته مهم وجود دارد که حتما باید مورد توجه خریداران قرار بگیرد و مهمترین آن بلوکه شدن سرمایه سهامداران برای زمان نامشخص است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بازار سرمایه، افزایش سرمایه سرخابی‌ها با آورده مردم صورت خواهد گرفت، گفت: امروز با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مواجه نیستیم، بلکه با افزایش سرمایه این دو باشگاه با ورود به بازار سرمایه مواجهیم.
در جدیدترین جلسه هیئت پذیرش بورس انرژی ایران با پذیرش گاز طبیعی موافقت شد و به زودی شاهد معاملات این محصول در بازار این رکن بازار سرمایه خواهیم بود.