جلسه ستاد تنظیم بازار ظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و تصمیمات مهمی برای کاهش قیمت برخی اقلام و کالاها اتخاذ شد.
قیمت بنزین در آمریکا به بالاترین حد در تاریخ خود رسیده و هزینه متوسط هر گالن بنزین از 4 دلار و 17 سنت گذشته است.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: هفته آینده سود سهام عدالت حدود 49 میلیون نفر به حسابشان واریز می‌شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما نسبت به خودروهایی که به بازار عرضه می‌شود معترضیم و اینگونه صنعت را قبول نداریم، چراکه به اعتماد عمومی جامعه صدمه می‌زنند.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت سود سهام عدالت از هفته آینده پرداخت خواهد شد و به حساب هر سهامدار 550 تا 600 هزار تومان واریز می شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن بیان آخرین وضعیت الکترونیکی شدن صدور مجوزهای کسب‌وکار گفت: در این زمینه، بیش از 80 درصد از مجوزهای کسب‌وکار مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفته است و دستگاه‌هایی همچون وزارت اقتصاد، وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نفت، وزارت تعاون و دستگاهای تابعه به درگاه ملی مجوزها متصل شده‌اند.
رییس سازمان امور عشایر ایران گفت: با تصویب مجلس، در قانون بودجه سال آینده سه هزار میلیارد تومان برای بیمه رایگان عشایر اختصاص داده می شود.
روغن ها در فروشگاه ها و مغازه ها مقابل چشم مردم قرار گرفته است اما مراکز عرضه عمده و بنکداری با کاهش روغن مواجه اند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.28 درصد افزایش به 2056 دلار و 50 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال پس از جهش 3.9 درصدی در جلسه قبل، امروز هم 3 دلار و 48 سنت معادل 2.72 درصد رشد داشت و به 131 دلار و 46 سنت رسید.