شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته با 797هزار و 856واحد افزایش، معادل 156درصد رشد را به ثبت رساند.
آژانس بین المللی انرژی عقیده دارد بهبود تقاضای نفت در 2021 آهسته‌تر از حد انتظار و برابر با 5.7 میلیون بشکه در روز خواهد بود.تحلیلگران اس پی گلوبال پلتس سطح تقاضا را 5.3 میلیون بشکه در روز پیش‌بینی کرده‌اند.
یک شرکت دارویی برزیلی اعلام کرد که تولید واکسن روسی کرونا موسوم به "اسپوتنیک وی" در این کشور در آینده نزدیک آغاز می شود.
معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد: تا اینجای کار به متقاضیان مسکن ملی قول داده شده است که به‌ازای هر متقاضی 100میلیون تومان تسهیلات تخصیص داده شود البته ما به‌دنبال این هستیم که مبلغ تسهیلات به 150میلیون تومان برسد.
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با 87هزار و 41واحد کاهش، معادل 6.23درصد افت کرد.
علیرغم بازگشایی مرزهای دبی به روی گردشگران از ماه جولای، رفت و آمد مسافران در فرودگاه‌های این کشور 64 درصد در 2020 نسبت به سال قبل از آن کاهش یافته است.
ضرر سهامداران بورسی، اعم از فولادی و غیر فولادی پس از مباحث پیش آمده درمورد قیمت گذاری دستوری فولاد درحالی ادامه دارد که رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز صحبت از پیگیری قضایی تخلفات کرده است و در این راستا یک حقوقدان بازار سرمایه نیز ضمن اشاره به این موضوع که سهامداران از حقوق خود غافل هستند، از حق شکایت برای آنها درمورد قیمت گذاری دستوری به دیوان عدالت اداری خبر داده است.
دومین جلسه کمیته دستمزد شورای عالی کار در حالی فردا برگزار می شود که قرار است نماینده مرکز آمار ایران با گزارش کاملی از لیست اقلام مصرفی سبد معیشت کارگران در این جلسه حضور یابد.
شرکتهای اپل و آمازون با بالا گرفتن موج انتقاد از شبکه اجتماعی پارلر (Parler) به دلیل مورد استفاده قرار گرفتن آن برای سازماندهی آشوبهای چهارشنبه گذشته در کنگره آمریکا، این اپلیکیشن را از سرویسهای خود حذف کردند.
از زمانی که شاهزاده عبدالعزیز بن سلمان در اوت سال 2019 به سمت وزیر انرژی عربستان سعودی منصوب شد، به دنبال تقویت پایبندی به توافق کاهش تولید اوپک پلاس و تحت فشار قرار دادن تولیدکنندگانی بوده که در عمل به سهمیه کاهش تولیدشان تخطی می کنند.