سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افرادی که برگه سهام عدالت دارند اما مشمول نیستند، افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی و دهک های پایین درآمدی که سهام نگرفتند اولویت های جدید سهام عدالت هستند.
رونق شاخص بورس از طریق سفته‌بازی بر سهامی که منشأ افزایش قیمت آن، نه در چگونگی خط تولید، بلکه در افزون طلبی نقدینگی است، به اقتصاد ملی فرصت برخاستن و مشاهده رونق و تولید را نمی‌دهد.
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها ثابت ماند.
ژاپن به دنبال تعطیلی حداکثر 100 نیروگاه زغال سوز قدیمی تا حدود سال 2030 است.
سخنگو ستاد مبارزه با قاچاق با بیان اینکه هماهنگی ها برای مقابله با لوازم خانگی فاقد کدرهگیری در ستاد انجام شده است، گفت: تاکنون یک میلیون شناسه رهگیری لوازم خانگی ثبت شده است.
چطور می‌توان وارد دنیای بورس شد؟ در اینجا به زبان ساده چگونگی ورود به دنیای بورس و سهامدار شدن را آموزش داده‌ایم. این برنامه ادامه دارد...
نرخ تورم در گرجستان کاهش و در ارمنتستان افزایش یافت.
نرخ تورم ترکیه از 12 درصد نیز گذشت.
پس از صفحات «فیشینگ» و پیامک‌هایی که با موضوع روز یا به نام یک سامانه می‌رسیدند، در نوعی از کلاهبرداری پیامک‌هایی در شمایل یک پیام واریز مبلغی پول به حساب شما ظاهر می‌شود.
سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، نظارت سیستمی بر جوازهای ساخت‌وساز را تسهیل می‌کند اما وزارت ارتباطات با تأخیر 3 ساله در راه‌اندازی این سامانه، صدای متولیان حوزه زمین و مسکن را درآورده است.