مشاغل سخت و زیان آوریک شغل می تواند زمان بازنشستگی و استراحت یک فرد را آسان ترکند، اما عده ای به دلیل عدم اطلاع از شرایط سخت و زیان آوربودن شغل خود با مشکلاتی روبرو می شوند.
دلار کماکان به صعود در برابر دیگر ارزهای جهانی ادامه می‌دهد.
شاخص‌های بورسی عملکرد مختلفی از خود نشان دادند.
ایسنا/بوشهر
یکی از آیتم‌های قبوض برق حق بیمه است که رقمی معادل 100 تومان در ماه از مشترکان شهری و 50 تومان در ماه از مشترکان روستایی اخذ می‌شود تا اگر حادثه ای برای وسایل برقی ایجاد شد افراد بتوانند خسارت خود را از بیمه دریافت کنند.
قیمت نفت در آخرین روز معاملاتی هفته با افت همراه شد و به این ترتیب هر بشکه نفت برنت دریای شمال با کاهش 2.3 درصدی به هر بشکه 35 دلار و 21 سنت رسید.
معاون وزیر صمت گفت: خام فروشی مواد معدنی در کشور در حال کنترل است و بر اساس قوانین توانسته‌ایم با استفاده از ظرفیت‌ها به دهمین تولیدکننده آلومینیوم در جهان تبدیل شویم.
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به 17300 تومان رسید.
بهای معاملات نفت روز جمعه کاهش پیدا کرد و طولانی‌ترین روند افزایشی شاخص نفت آمریکا تحت تاثیر نگرانیها نسبت به رشد اقتصادی جهانی و اختلافات جدید میان پکن و واشنگتن شکسته شد.
آمریکا اعلام کرد که 33 شرکت و مؤسسه چینی را به علت کمک به دولت این کشور برای جاسوسی از اقلیت اویغور و یا به خاطر ارتباط این شرکت‌ها با سلاح‌های کشتار جمعی و ارتش چین، به لیست تحریم خود اضافه می‌کند.