بیت کوین نتوانست در کانال 9000 دلاری دوام بیاورد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از الزامی شدن رعایت یکسری دستورالعمل برای امدادخودروها در پایتخت خبر داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حذف چهار صفر، کار اساسی نیست، گفت: از حذف چهار صفر از پول ملی نباید انتظار معجزه اقتصادی داشت اما به ‌هر حال اشکالی در این زمینه وجود ندارد و در واقع حسن آن بیشتر از معایب آن است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به 1700 دلار و 66 سنت رسید.
این روزها بحث سهام عدالت پس از آزادسازی آن باز هم داغ شده است. در حال حاضر حدود 50 میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند و همواره این سوال برای برخی افراد مطرح است که چگونه می توانند مشمول سهام عدالت شوند. این درحالی است که پرونده ثبت نام سهام عدالت بسته شده است و امکان اینکه مشمول جدیدی پذیرفته شود وجود ندارد.
نفت برنت که برای ششمین جلسه متوالی رشد داشته و با افزایش 14 درصدی مواجه شده بود در ادامه معاملات امروز با اصلاح به 30 دلار و 97 سنت در هر بشکه رسید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان این که سود بلندمدت بورس از همه بازار‌ها بیشتر است گفت: مردم به اظهار نظر‌های منفی درباره آینده بورس توجه نکنند، اما مسئولان هم باید به نقد‌های کارشناسان و آسیب شناسی آینده بورس توجه کنند.
شاخص کل بورس تهران با رشد 1457 واحدی در پایان معاملات امروز سه‌شنبه 16 اردیبهشت 99 به 980 هزار و 562 واحد رسید.
کارشناسان معتقدند، با توجه به تصویب حذف صفر از پول ملی و تغییر واحد پولی ملی کشور به تومان، این امر تاثیرات مثبتی بر اقتصاد همچون کاهش میزان تورم پولی، افزایش اعتماد عمومی نسبت به پول ملی، کاهش تورم، آسان‌سازی تسویه مبادلات و ... دارد.
رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران می‌گوید تداوم تخصیص ارز 4200 تومانی به این صنعت، برای تولیدکنندگان دارو در ایران مشکلاتی به وجود آورده است.