مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش 24 درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
در جلسه پنجشنبه شب (15 اسفند) ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران با استاندار و شهردار تهران و سایر مسئولان استان تهران برگزار و طی آن بنا شده بود ساعات کاری ادارات تهران از روز شنبه به حالت عادی بازگردد، اما ساعاتی بعد اعلام شد «مصوبه تقلیل ساعات کاری ادارات و سازمان‌ها تا ساعت 13:00 همچنان پابرجاست.»
بازار دستفروشی که طی چند سال اخیر به ویژه در شب عید رونق گرفته بود، امسال مانند برخی شغل های دیگر به دلیل شیوع ویروس کرونا از رونق افتاده است.
رییس انجمن پسته ایران در خصوص تاثیر کرونا بر صادرات پسته توضیحاتی را ارائه کرد.
به دنبال جهش 3 درصدی قیمت طلا در معاملات دیشب تحت تاثیر کاهش نرخ بهره فدرال‌رزرو و سایر بانک‌های مرکزی جهان، قیمت‌ها تثبیت شد.
با رایزنی و تلاش وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس بحث‌های اخذ مالیات از سود خرید و فروش سهام منتفی شد.
سازمان حمایت اعلام کرد: نرخ فروش ماسک سه لایه به مصرف‌کننده نهایی 410 تا 420 تومان است. ضمن اینکه ماسک N95 نیز به دلیل مصارف مورد نظر در مراکز درمانی عرضه می‌شود و همه داروخانه‌ها و مراکز عرضه، مکلف به رعایت سقف قیمت تعیین شده در فروش انواع ماسک سه لایه هستند.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: مهلت ثبت اعتراض یا انصراف از طرح اقدام ملی مسکن تا پایان روز جمعه 16 اسفند ماه است و نام‌نویسی مرحله دوم از روز شنبه 17 اسفند ماه 1398 آغاز می‌شود.
آمار نشان می‌دهد از سرعت رشد قیمت مسکن در نیمه جنوبی شهر تهران کاسته شده و از سوی دیگر منطقه 1 پایتخت با کاهش 5.3 درصدی ماهیانه قیمت مواجه بود.
بررسی‌ها نشان از آن دارد که پست بانک با وجود دریافت بیش از هزار میلیارد تومان سپرده قرض الحسنه پس‌انداز ریالی در آذرماه فقط 25 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا کرده است.