حذف یا کاهش سهم برخی از خوراکی‌ها از سبد خانواده‌های ایرانی به دلیل گرانی‌شان در سال گذشته باعث شده است تا ذائقه بخشی از مردم متناسب با گرانی‌ها تغییر کند و تلاش کنند، ذائقه خود را با قیمت کالاها متناسب کنند.
سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای نسبت به وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها در استان های جنوبی کشور هشدار داد.
بر اساس آمارهای رسمی ارزان‌ترین واحدهای مسکونی تهران در منطقه 18 پایتخت واقع شده و میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در این منطقه 4.5 میلیون تومان است.
در ایام نوروز، مجرمان سایبری با تبلیغات دروغین تورهای ارزان‌قیمت داخلی و خارجی به دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند، به همین دلیل کاربران باید هنگام مواجهه با موارد مشکوک، احتیاط کنند.
سفرهای نوروزی باعث خالی‌ماندن خانه‌ها می‌شود و این فرصت بزرگ برای سارقان است تا نقشه‌های خود را اجرا کنند.
ممنوعیت گسترده پرواز هواپیماهای بوئینگ در سطح جهان باعث ریزش شدید ارزش سهام این غول آمریکایی شده است.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جزئیات تسهیلات و کمک های در نظر گرفته شده معیشتی و بازسازی مسکن به سیل زدگان گلستانی را اعلام کرد.
تمامی مسافران در ایام نوروز می‌توانند از طریق مبادی مختلف ارتباطی، از وضعیت تردد خود مطلع شوند.
در آخرین روز معاملات سال 97 تعداد یک میلیارد و 961 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 7 هزار میلیارد و 429 میلیارد ریال معامله شد و شاخص کل بورس نیز با 2760 واحد افزایش به رقم 178659 واحد رسید.
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اعلام کاهش 10 درصدی ترددها طی 24 ساعت گذشته جزئیات محدودیت ترافیکی جاده های کشور تا 17 فروردین را اعلام کرد.