یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل از افزایش 73 درصدی درآمدهای عملیاتی خود در شش ماه ابتدایی سال 99 نسبت به مدت مشابه در سال 98 خبر داد.
تا پایان ماه اکتبر نرخ بیکاری کانادا به 8.9 درصد رسید.
با نزدیک شدن جو بایدن، نامزد دموکرات به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و سقوط ارزش دلار قیمت جهانی طلا رشد کرد.
نرخ برابری دلار در برابر ارزهای مهم جهان با طولانی شدن روند اعلام نتیجه انتخابات آمریکا و سخت شدن راه پیروزی برای ترامپ، به پایین‌ترین سطح خود در دو ماه اخیر رسید.
نرخ بیکاری بزرگ ترین اقتصاد آمریکا به زیر هفت درصد رسید.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که افزایش قیمت بلیت هواپیما علیرغم صحبت‌های متولیان این حوزه در حال رخ دادن است و قطعا کمیسیون عمران این اجازه را نخواهد داد و نظارت جدی بر این حوزه خواهد داشت.
نتایج یک پژوهش نشان می دهد که تعداد شاغلین بخش ساختمان در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته 2.2 درصد کاهش یافته و ریزش 66 هزار نفری نیروی شاغل در این بخش را به دنبال داشته است.
سهام آسیا اقیانوسیه امروز در حالی دچار نوسان شدند که طولانی شدن اعلام نتیجه انتخابات آمریکا سرمایه‌گذاران را روی لبه نگاه داشته است.
قیمت هرکیلو گرم تخم مرغ در میادین میوه و تره بار 14 هزار و 200 تومان و مرغ تازه نیز 20 هزار و 400تومان است.
معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به این که از مجموع 345 نماد بورسی، 180 شرکت بازارگردانی سهام را قبول کرده‌اند، گفت: تعدادی از شرکت‌ها تخلف انجام دادند و بازار گردان معرفی نکردند که به مراجع زیربط معرفی شدند.