قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز شنبه 16 اسفند 1399 در صرافی‌های بانکی 24 هزار و 90 تومان فروخته شده و 24 هزار و 577 تومان خریداری می‌شود.
گزارش مرکز آمار از رشد اقتصادی 9 ماهه سال 99 نشان می‌دهد که درآمدهای کشاورزی، صنعت، ساختمان و سایر معادن رشد داشته اما درآمدهای نفتی و خدماتی کاهش چشمگیری داشته است.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.18 درصد افزایش به 1700 دلار و 64 سنت رسید.
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از اتصال ایستگاه راه آهن به ایستگاه‌های مترو خبر داد.
تصمیم غیرمنتظره هفته گذشته عربستان سعودی و سایر تولیدکنندگان بزرگ نفت برای ادامه محدودیت عرضه فعلی در ماه آینده با وجود افزایش قیمت نفت، تحت تاثیر رویدادها در ایتالیا روی داد.
فاصله دستمزد با هزینه سبد میعشت کارگران رقمی حدود 3میلیون و 895 هزار تومان است. آیا دستمزد سال 1400 حداقل به اندازه سبد میعشت کمیته دستمزد افزایش می یابد؟
تجدید روند صعودی دلار آمریکا، رشد بازده اوراق قرضه و خوش بینی فزاینده سرمایه گذاران به رشد اقتصادی آمریکا ضربه خود را به بازار طلا زد و در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکو نیوز بدبینی قاطعانه ای به روند قیمتها در هفته جاری وجود داشت.
آخرین اخبار درمورد پرداخت سود سهام عدالت حاکی از آن است که حداکثر این سود 200 هزار تومان بوده و تا پایان سال توسط سمات پرداخت خواهد شد.
دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از آزاد شدن پول‌های بلوکه شده ایران در عراق خبر داد.
وزارت کار آمریکا اعلام کرد در هفته گذشته تعداد آمریکایی‌هایی که برای اولین بار درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کرده‌اند به 750 هزار نفر رسیده است.