شاخص بورس تهران در 30 دقیقه ابتدایی معاملات امروز با 2500 واحد افزایش به مدار صعودی بازگشت.
بورس تهران، معاملات امروز سه‌شنبه 17 دی 98 را با رشد 2341 واحدی آغاز کرد و با گذشت حدود 45 دقیقه از آغاز معاملات، شاخص به 368 هزار و 156 واحد رسیده است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اجرای طرح "هر روستا یک محصول" را موجب سوق دادن روستاها به سمت اشتغالزایی دانست و حمایت از زنان سرپرست خانوار را از اولویتهای صندوق برشمرد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد تقریباً در هیچ یک از مناطق 22 گانه شهر تهران نمی‌توان با وام 240 میلیون تومانی اوراق که از سه‌شنبه 17 دی ماه قابل پرداخت است آپارتمان خریداری کرد، اما خرید آپارتمان قدیمی ساز از طریق تجمیع وام و نقدینگی حدود 150 میلیون تومانی قابل انجام است.
دبیر انجمن صنایع روغن نباتی ایران اعلام کرد که بیش از 85 درصد روغن‌های سویا در ایران تراریخته هستند و 90 درصد کشورهای دنیا نیز از محصولات تراریخته استفاده می‌کنند.
دزدی دریایی در بعضی از نقاط استراتژیک مهم جهان رو به رشد است اما دزدان دریایی در دوران قیمت‌های پایین‌تر نفت، به روش دیگری برای درآمدزایی متوسل شده‌اند.
در هشت ماهه امسال تعداد گواهی کشف و پروانه بهره‌برداری صادره در حوزه معدن نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
حجم ذخایر طلا و ارز کره جنوبی به بالاترین سطح تاریخ این کشور رسید.
از جمعیت حدود 2.9 میلیون نفری بیکار در ایران حدود 1.2 میلیون نفر فارغ‌التحصیل آموزش عالی هستند.
آمار تولید محصولات منتخب معدنی نشان می‌دهد که از 11 محصول منتخب معدنی در هشت ماهه سال جاری؛ هشت محصول افزایش 5.5 درصد تا 20.8 درصدی تولید را نسبت به مدت مشابه سال 97 تجربه کرده‌اند.