قیمت طلا تحت تاثیر احتمال تاخیر در توافق تجاری آمریکا و چین که صعود بازارهای سهام را متوقف کرد و در آستانه اعلام تصمیم بانک مرکزی آمریکا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تغییر چندانی نداشت و تقریبا ثابت ماند.
با احتمال انتخابات زودهنگام انگلیس و کاهش نرخ بهره در آمریکا، شاخص‌ها در جهان قرمزپوش شدند.
با توجه به لزوم وجود کدهای خدماتی با ارقام کوتاه‌تر، تماس با کدهای اضطراری رایگان است، در حالی که تماس با کدهای عمومی ملی، شامل دریافت کارکرد می‌شود.
طبق گزارش مرکز آمار ایران، 52 درصد بیکاران کشور جوان هستند.
آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد متوسط قیمت مسکن طی مهرماه امسال در 14 منطقه تهران کاهش و در 8 منطقه افزایش یافته است. بیشترین کاهش قیمت با 18 درصد مربوط به منطقه 21 است.
با افزایش احتمال سومین کاهش نرخ بهره آمریکا ارزش دلار در برابر بسیاری از همتایانش بدون تغییر باقی ماند.
صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم 11هزار و 150 تومان و قیمت یورو را 12هزار و 450 تومان تعیین کرده، همچنین قیمت درهم در بازار آزاد 3هزار و 105 تومان و قیمت پوند 14 هزار و 580 تومان است.
قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به 3میلیون و 919 هزار تومان، طلای 18عیار هم 399هزار تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی 11هزار و 150 تومان ارزش‌گذاری شده است.
بانک مرکزی آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی را ابلاغ کرد که بر این اساس تشکیل واحد مبارزه با پولشویی در بانک‌ها و موسسات اعتباری الزامی شد.
اینکه در ایران به طور تقریبی به همان اندازه که در منازل خود برق مصرف می‌کنیم به همان اندازه نیز در صنعت برق مصرف می‌کنیم، نشان از یک روند نادرست در راستای توسعه کشور دارد، چرا که در کشورهای توسعه یافته، بیشتر برق مصرفی، در اختیار بخش تولید است.