قیمت هر اونس طلا امروز با 0.42 درصد افزایش به 1854 دلار و 19 سنت رسید.
معاون سازمان خصوصی سازی درباره آن بخش از سهام دولت در ایران خودرو و سایپا که وثیقه است و امکان واگذری ندارد گفت: چند ماهی برای اصلاح ساختار و آزادسازی توثیق سهام دولت زمان لازم است.
زمان ثبت‌نام جامانده‌های یارانه نقدی تا ساعت 24 چهارشنبه 4 خرداد ماه 1401 تمدید شد.
مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی معتقد است: بالاخره مالیات خانه های لوکس و خالی اخذ خواهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان گفت: اگرچه ایران تحریم است اما عمانی ها علاقه به گسترش روابط با ایران دارند و به دنبال راهکارهای قانونی برای تسهیل روابط تجاری بین دو کشور هستند.
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی گفت: در کل جهان 82 کشور با مشکل تأمین غذا مواجه هستند که 34 کشور از آنها جزو کشورهای اسلامی هستند.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، از توزیع حدود 750 هزار تن انواع کودهای کشاورزی طی دو ماهه ابتدای سال جاری بین استان‌های کشور خبر داد.
رئیس انجمن صنایع شوینده مدعی شد که سازمان حمایت از افزایش 25 تا 40 درصدی مواد شوینده و محصولات آرایشی و بهداشتی موافقت کرده است.
بر اساس این برآورد، شهرستان‌های تهران با ٩ میلیون و ٣٩ هزار نفر، مشهد با سه میلیون و ٦١٩ هزار نفر و اصفهان با دو میلیون و ١٧٨ هزار نفر پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های ایران در سال 1400 به شمار می‌روند.
اگرچه انجمن صنایع شوینده خبر از موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت محصولات این گروه کالایی خبر داده بود اماپیگیری‌ها نشان می‌دهد که افزایش قیمت تنها با مصوبه ستاد تنظیم بازار امکانپذیر است.