در حالی سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وعده آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در 10 استان را داده‌ که ثبت‌نام 300 هزار واحد طرح مذکور هنوز بلاتکلیف است.
قیمت نفت برنت امروز با 5 سنت معادل 0.1 درصد رشد به 59 دلار و 67 سنت رسید، اما همچنان در مسیر کاهش هفتگی حدودا 4 درصدی باقی ماند.
در هفته اخیر، شاخص بورس با 3853 واحد رشد رو به رو شد و حجم معاملات با توجه به کم شدن روزهای معاملاتی به دلیل تعطیلات کاهش یافت.
وزیر نیرو گفت: یکی از بخش هایی از صنعت برق سوریه که ایران در آن حضور دارد، ساخت نیروگاه 526 مگاواتی سیکل ترکیبی لاذقیه است که با همکاری بخش خصوصی ایران در حال اجرا است.
سازمان هواشناسی کشور از موج جدید بارش‌ها در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد:‌ یکشنبه آینده در نوار شمالی کشور کاهش دما محسوس خواهد بود.
تا پایان آخرین روز معاملاتی هفته جاری 11 نماد در بازار اول و دوم بورس تهران به دلایل مختلف که عمده آن‌ها برگزاری مجمع عمومی است، متوقف بودند.
تحریم‌های آمریکا علیه ناوگان کشتیرانی چین از جمله ابرنفتکش‌ها، نتیجه غیرمنتظره‌ای داشته و باعث مصرف کمتر سوخت‌های دریایی کثیف در آغاز سال میلادی جاری خواهد شد.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران از امروز به مدت چهار روز آغاز به کار کرد.
به گفته دبیرکل انجمن خرمای ایران، سود فروش خرما نه به جیب کشاورز تولیدکننده، بلکه به جیب دلالان می‌رود.
طبق گزارش‌های ماهانه در سامانه سپاس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، بیش‌ترین شکایات ثبت‌ شده در مهر امسال مربوط به اینترنت بوده است.