قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 1 دلار و 47 سنت معادل 1.29 درصد افزایش به 115 دلار و 60 سنت رسید.
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی ادعای مطرح شده در مورد تغییر واحد پول ملی را تکذیب کرد.
رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با توجه به محدودیت های که در تامین برق وجود دارد، تمامی مراکز استخراج رمز ارزی که به صورت مجاز فعالیت می کنند تا پایان محدودیت‌ها تعطیل خواهند شد.
اعزام حجاج در نهمین روز اعزام، از چهار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، شهید سلیمانی اهواز، شهید بهشتی اصفهان و شهید دستغیب شیراز با 8 پرواز به مدینه منوره و جده انجام می‌شود.
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: دستگاه کارتخوان هوشمند در تمام 9 هزار واحد نانوایی تهران نصب می‌شود و قیمت نان بعد حذف آرد یارانه‌ای، برای مردم تغییری نخواهد داشت.
درحالی قرار است تعیین سقف افزایش نرخ اجاره‌بها به قانون تبدیل شود که این راهکار به‌عنوان یک مُسکن زودگذر و کم‌اثر بازار اجاره مسکن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز دوشنبه 30 خرداد ماه میزبان عرضه 30 کیلوگرم شمش طلا شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران است.
اقدام روسیه در کاهش 60 درصدی صادرات گاز به اروپا، این قاره را یک قدم دیگر به سهمیه‌بندی انرژی نزدیک می‌کند.
مدیر سیستم های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از واریز سود سنواتی 37 شرکت از ابتدای امسال به حساب بانکی بیش از 2 میلیون و 700 هزار سهامدار از طریق اطلاعات سامانه سجام خبر داد.
در حالی که بیشتر واحدهای مسکونی محلات منطقه پیروزی تهران در محدوده قیمتی متری 25 تا 35 میلیون تومان فروش می‌روند، در محله پرستار برخی واحدها تا متری 45 میلیون تومان عرضه می شود.