در شرایطی که انتظار می‌رود با رشد مجدد موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا در جهان بازگشت تقاضای نفت خام مختل شود، قیمت‌های نفت به دومین افت هفتگی متوالی خود دست یافتند.
متوسط تولید نفت خام در امارات در ماه اوت برابر با 2.693 میلیون بشکه در روز بود یعنی 100 هزار بشکه در روز بیشتر از سهمیه 2.59 میلیون بشکه در روز این کشور طبق قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس.
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: یکی از راه کارهای موجود برای بهبود بازار بورس، کاهش زمان افزایش سرمایه شرکت ها است، در شرایط کنونی هر شرکت می تواند حداکثر هر 6 ماه یکبار نسبت به افزایش سرمایه اقدام کند اما این مدت باید به 3 ماه کاهش یابد.
ثبت‌نام برای شرکت در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 99 از ظهر امروز، 20 شهریور ماه آغاز شد.
طرح برق امید کمتر از یک ماه و نیم دیگر وارد مرحله اجرا می شود که نه تنها برای کم مصرف ها بلکه برای صنعت برق و حتی اقتصاد کشور در دراز مدت منفعت به دنبال دارد.
در حالی که ارزش دلار تضعیف شده است قیمت طلا که در معاملات دیروز به بالاترین رقم یک هفته گذشته رسیده بود، امروز به دلیل احتیاط سرمایه گذاران نسبت به انجام خریدهای بیشتر در آستانه نشست بانک مرکزی اروپا اندکی افت داشت.
مدیرعامل بورس تهران گفت: در صندوق پالایشی یکم کمتر از 4 هزار میلیارد تومان پذیره‌نویسی شده است.
خضریان نماینده تهران به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت حذف ردیف اعتباری خودکفایی گندم از سال 94 تاکنون و انحصار واردات گندم برای افراد خاص نظیر سعید حجاریان، مهلت دوهفته ای داد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز(پنجشنبه 20 شهریور ٩٩) در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و 900 هزار تومان رسید.