بهای معاملات آتی نفت برنت با سه سنت یا 0.1 درصد کاهش، به 57 دلار و 66 سنت در هر بشکه رسید. نفت برنت روز گذشته دو درصد کاهش قیمت داشت.
بررسی قیمت مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد 100 متری در ولنجک 4 میلیارد تومان و واحدی با همین متراژ در زرگنده 3 میلیارد تومان قیمتگذاری شده است.
اجبار در دریافت کارت سوخت هر روز جدی‌تر می‌شود؛ تا جایی که وزیر نفت به مالکان خودرو توصیه کرده که از کارت سوخت خودشان استفاده کنند تا در زمانی که سهمیه جایگاهداران کاهش یافت یا اگر احتمالا بنزین به طور کلی سهمیه‌بندی شد، با مشکلی مواجه نشوند.
قیمت شاخص نفت خام برنت امروز به 62 دلار و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا به 56 دلار و 4 سنت رسید.
معاملات مسکن در شهریورماه امسال به حدی پایین آمد که حتی نسبت به شهریورماه چهار سال قبل که بازار در رکود عمیقی قرار داشت 78 درصد کمتر شده است؛ قراردادها نسبت به مرداد امسال و شهریور پارسال هم به ترتیب 15 و 73 درصد کاهش یافت و این در حالی است که در شهریورماه به عنوان آخرین مهلت جابه‌جایی در تابستان طبیعتا باید معاملات افزایش پیدا می‌کرد.
رئیس‌کل گمرک ایران، مدیرکل گمرک شهید رجایی بندرعباس را تعیین کرد.
بانک مسکن طرح بخشودگی سود و جرایم، را برای مشتریان مشمول اولویت‌های ابلاغی بانک مرکزی به مدت سه ماه دیگر در دستور کار قرار داد.
در حالی که این روزها خرید اطلاعات پاسپورت و استفاده از معافیت گمرکی مسافرت خارجی برای واردات گوشی‌های قاچاق باب شده است، برخی فروشندگان به فروش گوشی‌های رجیسترنشده به مسافرانی اقدام می‌کنند که پاسپورت با مهر سفر خارجی داشته باشند.
زراعت بانک، بزرگ‌ترین بانک ترکیه لقب گرفت.
تحولات جمعیت و مسکن طی سال‌های 1375 تا 1395 در ایران نشان می‌دهد تعداد خانوارها و واحدهای مسکونی تقریباً دو برابر شده اما آمار مستاجران هم دو برابر شده است. آمار مستاجران در کلِ وضعیت در اختیار داشتن مسکن؛ از 15/4 درصد در سال 75 به عدد 30/7 درصد در سال 95 رسیده است. این آمار بر اساس آخرین وضعیت نفوس و مسکن سراسر کشور که در سال 95 انجام شد، تهیه و منتشر شده است.