در حال حاضر حدود 11 میلیون کد سهامداری در بازار سرمایه ایران وجود دارد که البته مقدار قابل توجهی از آن مسکوت هستند. تعداد 1290 کد سهامداری از مجموع کدهای بورسی مربوط به افراد خارجی است.
آمار رفینیتیو آیکان و محاسبات رویترز نشان داد ژاپن 15.3 میلیون بشکه نفت ایران معادل 86 هزار و 430 بشکه در روز را در سه ماه نخست امسال تحت معافیت از تحریم‌های آمریکا وارد کرد.
طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2271 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 5.3 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
مصرف بنزین سراسر کشور در روز چهارشنبه (هفتم فروردین‌ماه سال 98) در مقایسه با مدت مشابه پارسال 12.09 درصد کاهش یافت.
بارش ماه‌های فروردین و اردیبهشت به‌ویژه در نیمه شمالی کشور قدری بیش از نرمال مورد انتظار است. با این وجود میانگین بارش فصل بهار در محدوده نرمال پیش‌بینی می‌شود.
در حالی که چندی پیش رقم 500میلیارد تومانی اعلامی توسط روابط عمومی وزارت ورزش برای هریک از سرخابی‌ها تکذیب شد، به‌تازگی رئیس سازمان خصوصی‌سازی این رقم را به‌عنوان قیمت پایه برای هر یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس تأیید کرده است.
سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه ای با هشدار نسبت به بارش های سیل آسا در روزهای 11 و 12 فروردین اعلام کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در 21 استان باران، رگبار، رعد و برق و آبگرفتگی معابر روی خواهد اد.
بازار خودرو در سال 97 شاهد اتفاقات عجیب و غریبی بود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تعمیرات بدنه محصولات آسیب‌دیده گروه خودروسازی سایپا در سیل اخیر به صورت رایگان انجام خواهد شد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد قیمت اینترنت هم در حوزه اینترنت ثابت و هم موبایل افزایش پیدا نکند.