ارزش ریال در صورت احیای برجام مستعد صعود قابل توجهی خواهد بود.
فضای بازار طلا هفته گذشته با ریزش 100 دلاری قیمت این فلز ارزشمند تحت تاثیر جدیدترین موضع بانک مرکزی آمریکا، زیر و رو شد.
مشکلات اخیری که در ارتباط با پایایی سیستم تشخیص چهره به وجود آمده، به شهروندان آمریکایی که در تنگنای اقتصادی قرار دارند، آسیب زده است.
یکی از مزایای داشتن مانیتور بزرگ، امکان مشاهده همزمان دو پنجره یا بیشتر در کنار هم در صفحه نمایش است که در ویندوز 10 به راحتی امکان پذیر است.
قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد افزایش به 1782 دلار و 80 سنت رسید، اما در مجموع معاملات هفتگی با 5 درصد کاهش مواجه بود.
قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه تحت تاثیر رشد ارزش دلار، حدود پنج درصد ریزش کرد و به پایین مرز 1800 دلار سقوط کرد.
قیمت نفت خام در معاملات امروز، جمعه، تحت تاثیر تقویت ارزش دلار سقوط کرد اما شاخص‌های نفت هر دو بالاتر از 70 دلار باقی ماندند.
طبق اعلام بانک مرکزی ترکیه، قیمتها در ماه آوریل نسبت به سال قبل به طور متوسط 32.4 درصد در سراسر این کشور افزایش پیدا کرده که نسبت به ماه قبل 0.4 درصد بیشتر شده است.
رینگ صادراتی بورس انرژی در 24 خرداد ماه شاهد عرضه 50 هزار تن بنزین اکتان 87 بود. در این عرضه که نسبت به عرضه های قبل چشم گیر تر بود، 13مشتری به رقابت پرداختند. قیمت پایه بنزین اکتان عرضه شده440 دلار تعیین شده بود، اما با توجه به تقاضای موجود و رقابت بین خریداران کل محموله عرضه شده با نرخ 558 دلار به فروش رفت که 27 درصد نسبت به قیمت پایه رشد داشت؛ موضوعی که مدیرعامل بورس انرژی ایران به آن اشاره کرد و گفت: ساز و کار معاملاتی بورس انرژی باعث افزایش رقابت و شفافیت در فروش صادراتی فرآورده های نفتی شده است.
بورسهای مهم جهانی عملکرد متفاوتی را از خود نشان دادند.